chystáte se rekonstruovat byt či dům a nevíte si rady ?
potřebujete zařídit kancelář, restauraci, prodejnu nebo jiný komerční prostor ?
plánujete stavět rodinný dům a nevíte, odkud začít ? máte přesnou představu, ale typizované domky jí neodpovídají ...

obraťte se, prosím na mne, ráda Vám pomohu .

pátek 21. listopadu 2014

NORDIC INTERIOR - návrh interiéru bytu Praha Petřiny

 STUDENTSKÝ POKOJ

V tomto bytě jsem kromě obývacího pokoje a ložnice dále navrhovala interiér studenstského pokoje pro dvě dospívající dívky (12, 14 let).
Bohužel dispozice bytu neumožňuje, aby měla každá z nich svůj samostatný pokoj a tak není jiná možnost, než upravit tento. Samozřejmostí je patrová postel, která nám dovolí trochu více prostoru než kdybychom použili dvě klasické válendy. Dlouhý stůl pod oknem nesmí ve studenstském pokoji chybět, kvalitní osvětlení a ergonomické židle pak zaručí, že studentky budou mít nejlepší podmínky k učení. Úložný prostor - pro řadu knih a spoustu osobních věcí a stále ještě i hraček - knihovna expedit z IKEA. Oblečení nemusí být v této místnosti, je uloženo ve skříních v předsíni, takže zde skříně nezabírají místo.
Celá místnost je laděna černobíle, aby zapadala do konceptu celého interiéru bytu, tedy v nordic stylu, který majitelé bytu velmi milují. Nábytek bílý, podlaha nová - plovoucí laminátová ve stejném dezénu jako v ostatních místnostech, tedy bělený dub.
Zatemnění oken pomocí bílé rolety ( IKEA ), osvětlení Nordlux, několik grafik, doplňků a dekorací v nordic stylu.













1 komentář:

  1. Super článek. Moc se mi to líbí. Vypadá to skoro jako profesionální návrh interiéru. I když jsem chlap, tak mě podobné designovky docela berou a sám se občas přistihnu, že strávím večer na Pinterestu a Instagramu a koukám, co je kde nového. No a když mě vezmete do prodejny s nábytkem a bytovými doplňky? To jsem jak dítě v hračkářství. :)

    OdpovědětVymazat