chystáte se rekonstruovat byt či dům a nevíte si rady ?
potřebujete zařídit kancelář, restauraci, prodejnu nebo jiný komerční prostor ?
plánujete stavět rodinný dům a nevíte, odkud začít ? máte přesnou představu, ale typizované domky jí neodpovídají ...

obraťte se, prosím na mne, ráda Vám pomohu .

středa 19. listopadu 2014

NORDIC INTERIOR - návrh interiéru bytu Praha Petřiny

 LOŽNICE RODIČŮ

Ložnice zůstává dispozičně nezměněna, její rozloha je 13m2 a je orientována na sever. Umístění lůžka je prakticky jediné možné a tedy zůstává jako v původním stavu před rekonstrukcí. Podlaha je nová - plovoucí laminátová - dezén bělený dub, bílou výmalbu doplňují tapety v černobílém nordic stylu od značky Fine little day. Stěna naproti lůžku bude obložena velkoformátovými deskami z dřevěné překližky, nalakována bezbarvým lakem.
Nábytek - lůžko 160x200mm, vestavné skříně, 2 komody IKEA - vše v bílé barvě. Designový stolek od společnosti Normann Copenhagen , osvětlení Muuto a věšáčky The Dots Muuto povyšují tuto ložnici na vytříbenou a vkusnou trendovou místnost.
Koberec šedý vysoký vlas, kulatý tvar průměr 2m, textilie na oknech - lněné bílé plátno.
Grafika od skandinávských umělců doplní celý monochromatický nordic design interiéru této ložnice.







2 komentáře:

  1. To vypadá naprosto skvěle. Díky za inspiraci. Přesně nějaká taková ložnice by se mi líbila. Já se tu svou teď taky chystám přdělávat a právě dost přemýšlím nad tím, že si nechám udělat návrh od nějakého bytového designéra. Jedna kamarádka to přesně takto udělala minulý rok a ta ložnice, kterou má teď je naprosto překrásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Na jednu stranu mi to přijde fajn, ale vlastně si říkám, jak to na mě působí. Já tyhle nostalgické interiéry docela chápu, ale tohle mi přijde už hodně mimo. Ale tak samozřejmě, že pokud se to líbí zadavatelovi, tak o to jde především. ;-) Hlavně, aby byl klient spokojený.

    OdpovědětVymazat